petek, 18. december 2009

Moja orhideja

V novem stanovanju mi crkujejo še kaktusi, čeprav sem v prejšnjem stanovanju imela take rože da so mi jih zavidale vse sosede. Že kot osnovnošolka sem imela pisane vijolice, ki sem jih sama križala, pomaranče in limone sem imela v sredni šoli, pa tudi datelj mi je uspelo vzgojit iz peške, avokado je bil pa tako in tako "mala malca" za vzgojit...

Tole lepotičko sem dobila leta 2007 za rojsni dan. Najprej mi je prišlo na misel....Hm orhideja in to v mojem stanovanju.Težka bo!
No pa je cvetela mesec, dva, tri.....potem pa je bilo konec. Sem in tja je naredila še kakšen list, ampak to je bil višek rasti.
Poleti sem se odločila in na njo napisala listek BABI NA POMOČ! POMAGAJ MI, KER MI NENA GROZI S SMETNJAKOM!!!
In naša mami jo je vzela k sebi na rehabilitacijo. Naj povem da še nekaj let nazaj naša babi ni imela pojma o rožah in če bi ji kdo rekel da se rože sadi s cvetom v zemljo, bi to nardila. Ampak saj veste tisto o kmetu in debelem krompirju a ne? :)
Zdaj pa je pravi stručko za gobe, zelišča in rože.
No kakšen teden nazaj me je doma pričakala moja orhideja s tema dvema cvetovoma !

6 komentarjev:

  1. Kaj danes imamo pa dan orhidej?? :)))

    Sem ti govorila, da je bila podarjena iz srca? In take rože uspevajo, brez dvoma :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke babi! Pri nas je obratno, moja mati, ki ji uspevajo sicer vse rože, orhideje daje meni na rehabilitacijo. Je nekaj v tistem vogalu dnevne sobe, zaradi česar se v glavnem poberejo. Zdaj čakam, da mi bo ena njena zacvetela. Vse pa imajo cvetna stebla :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ah tole moje stanovanje ima zgleda eno čudno lego in sevanje :(
    sicer zadnje leto uspem še kakšno rožo obdržat pri življenju tako da močno upam da so "temne sile" obupale nad mano in bodo šle drugam, tako da bom jaz spet lahko v miru gojila rože :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelepi cvetovi! Ta jre res nekaj posebenega.
    Tudi jaz imam tri orhideje, ki niso cvetele že celo večnost. Bi jih nesla k mami, pri kateri vse orhideje cvetijo kot za stavo, ma sem optimist in čakam, čakam, čakam...

    OdgovoriIzbriši
  5. no viš. Babi se sigurno pogovarja z njimi :-) al ma pa zlate roke

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar