sreda, 16. junij 2010

Moški so z Marsa, ženske pa z Venere....

ali "kako moškega prepričati, da med nogometnim prvenstvom sestavlja pohištvo" :)
1. najprej nabaviš pohišvo npr. Ikea
2. organiziraš dostavo do vrat
3. pokažeš voljo da boš zadeve sestavila sama
4. narediš mil obrazek in daš moškemu vedeti, da brez njega ne bo šlo
5. prižgeš televizor na SLO 2
6. ves čas ga sprašuješ, če kje kaj držiš in mu podajaš vijake, čepke, žebljičke.....
7. poskrbiš da "mojster" ni lačen in žejen

No, če ste sledile tem navodilom vam uspeh ne uide.
Pri meni je najprej tri dni sredi sobe zgledalo takole.....seveda sem se prav zares hotela sestave lotiti sama, ampak kljub priloženim navodilom in nasvetom od drugod ni šlo :(
No v dobrih dveh urah pa je nastalo to...seveda z moško roko in mojo asistenco. Vmes sem pa pridno komentirala nogomet JAR:URG :)
Ker imam v mislih še nekaj pohištva zdaj ne vem ali naj pohitim z nakupom, ali počakam naslednje prvenstvo?????
Hm po mojem bom rajši izbrala kakšno tretjo varjanto....dobro nedeljsko kosilo ob 12h, da bo popoldan potem dovolj dolg za sestavljanje omar :)

4 komentarji:

  1. :))))))pri nas je bolje, da pohištvo sestavim sama ... moj ne zna uporabljat orodja in hitro se zgodi, da kakšen del odleti v nepovrat :)))))

    OdgovoriIzbriši
  2. lušni predalniki, ki kar kličejo po tem, da jim malo popackaš ;):P

    OdgovoriIzbriši
  3. hmmm a tko praviš, da je treba pohištvo sestavljat med nogometnim prvenstvom. Pismo pol bom jaz s spalnico prišla na vrsto naslednje prevenstvo, ker do konca tega mi ne bo uspelo v nabavo :-(

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar