nedelja, 16. januar 2011

Voščilnice na zalogo

Nikoli nimam nobene voščilnice na rezervi, tako da letos bom poskušala vedno imeti vsaj eno ali dve, ko bom na koledarju zagledala kakšen dan označen z rdečo.
Danes sem kljub lepemu vremenu ostala doma in se posvečala "gospodinjskim" opravilom. Malo sem pokidala po kuhinji in VELIKO v ateljeju. Tam zadnje čase najdem vse samo crknjenih miši ne :).
Da pa nisem bila cel dan samo "Fata" sem naredila prvi dve voščilnici. Več jih nisem hotela ker bi bile potem vse po enem kopitu.
Tale nožek sem si pred časom kupila....hm nimam pojma kje in danes je bil čas, da končno preverim če sploh reže :)
Voščilnici sta preprosti brez nepotrebnih kičipiči dodatkov, ker se mi zdi da je že tale vitica čisto dovolj. Da pa je vseeno malo drugače sem pestiče (no mogoče so prašniki) izrezala iz filca.
Ena taka nežna preprosta.....
...in ena malo bolj "živa".....
....pa še notranjost....

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar