nedelja, 4. marec 2012

Kuharska nedelja

Današnja nedelja je bila namenjena igračkanu z Micro vap-om.
Najprej sem na pari skuhala grah in bučke, ter vse skupaj potem zmiksala v kremno juho. Sledila pa je še sladica in sicer vaniljeva krema...no bolj strjenka ali puding.
Potrebujmo:
300ml mleka
3 cela jajca
90g sladkorja (tisti bolj sladkosnedi lahko uporabite kakšno žlico več)
1 vanili sladkor
čokolado, karamel kremo....
Mleko segrejemo da skoraj zavre. Med tem smešamo jajca, sladkor in vanilji sladkor. Mleko počasi med stalnim mešanjem dodajamo jajcem. Jaz sem v modelčke na dno naribala čokolado ker sem seveda pozabila kupit sladki greh :)
Jajčno kremo nalijemo v modelčke. Modelčke pokrijemo z folijo za živila in v MW kuhamo 11 min.



Ko se krema ohladi jo zvrnemo na krožnik, lahko pa jo pojemo kar iz lončka.

Jaz bi sicer tole kremo še polila s kakšnim vročim sadjem, ampak, ker imamo doma čoko odvisnico je ostalo kar samo pri čokoladi.

No zdaj, ko sem ugotovila da so višji lončki bolj uporabni moram jutri v nabavo. Za probo sem namreč kupila dva nizka in dva visoka. Original lončki ki pašejo k Micro vap-u žal niso všteti v ceno posode in jih je treba dokupiti posebej. Pa saj veste TW je že samo po sebi nekoliko drag, tako, da bom lončke kupila kar navadne plastične v enem od "mega" marketov

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar