torek, 26. junij 2012

Končno.....

...mi je le uspelo dokončat tole voščilnico. Menda sem jo ustvarjala en mesec, če ne še dlje. Okno je bilo sicer narejeno tik-tak, ampak potem so se pa začele težave z izbiro "fasade"...beri osnove za voščilnico in pa seveda kakšne rože bom posadila v korito na okensko polico, da bodo celo leto lepe in cvetoče :)
No, ko bom imela svojo hiško na morju, bodo okna izgledala nekako takole......
 samo toliko v vednost....zavese sem pripeljala direktno iz New Yorka :)

8 komentarjev:

  1. ii kaka dobra voščilnica. meni je privabila nasmeh na usta :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštna je, sam brez NY zaves ne bi bla tok lepa :-)))))) tele rože "narezane" so ful dobre :-) Rentaš nožek? ;-) Heccccccc!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo cvetoče okno boš imela na morju in zavese še kako pristajajo zraven.

    OdgovoriIzbriši
  4. glede na vreme zuni, pa glede na to kolko rož si posadila, pazi da ne bo na1x preveč plevela okoli :-))) in ja frez fernkov iz NY sigurno nebi blo okno tako kot je :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. O kar ob morje bi postavila okno :). Zelo luštno je in zavese so krasne .... kako ne ..... saj so iz NY :)))). Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Hali seveda rentam nožek...tebi vedno :)
    ja ja moje rožice so pa res letos kljub vročini lepo uspele. Flo upam da ne bo plevela no :)
    seveda pa so zavese No.1 :))) so bile tudi precej drage. so od priznanega "modnega kreatorja"......BEBA NY DESIGN če bo katera kdaj kupovala :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Uh, kakšno lušno okence in kar predstavljam si tvojo hiišico.

    OdgovoriIzbriši
  8. Najprej sem se nasmejala ameriški zavesam. DObro si to zapisala. Lepo si ustvarila tole okno.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar