nedelja, 21. oktober 2012

Knjigica - beležka

Že od petka se borim z glavobolom ampak danes mi je vseeno uspelo naredit tole beležko. Seveda sem imela nekaj težav saj že dolgo nisem v roke vzela BIA in spiral :). Ampak na koncu se je vse dobro končalo.

V bel oblaček bo prišlo ime gospe kateri je namanjena baležka in pa njena telefonska številka
Najprej sem dala notri nekaj belih listkov da bo gospa lahko zapisala kakšen naslov ali telefonsko številko


Na koncu pa se en post it blokec, da bo lahko listke po potrebi tudi odtrgala

Upam, da bo prejemnica zadovoljna z izdelkom....

8 komentarjev:

  1. Se vidi da dol nisi BIA mela v rokah :)
    Spiralo si narobe obrnila :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ha ha ha pa da ne boš mislila da sem jo 2x razpenjala pa obracala ker sem 1x pa platnico narobe obrnila :)
    no vrag zdaj je beležka že šla čez vrata :(

    OdgovoriIzbriši
  3. Beležka je lušna, tako domači pridih ji daje tale karo. Tebi pa želim, da te glava končno neha boleti, ker vem kako je to zoprno in hudo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz bi bila zadovoljna in verjamem, da je prejemnica tudi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo luštno. A mi lahko prosim poveš kako se naredi takole beležko? Kakšni pripomočki so potrebni?

    OdgovoriIzbriši
  6. Nataša se opravičujem za pozen odgovor. za izdelavo potrebuješ karton za platnice, papir da oblečeš platnice, post it blokec, špiralo in BIA(Bind-it-All) strojček za vazavo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. A se vse dobi pri nas? SO kje na spletu kakšna navodila korak za korakom? Ker je to res full luštno:)

      Izbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar