četrtek, 6. december 2012

Vse najboljše.....

moja Tina 

Moja prestolonaslednica ju3 praznuje in, da se bodo ju3 v službi malo posladkali sva danes imeli pekarno Mišmaš :)
Tako da če se boste kaj sprehajali po Benetton-u v BTC-ju in bo v trgovini bolj malo zaposlenih, potem vedite, da so vsi zadaj v garderobi s polnimi usti :)
No tole škatlo je moje dete namenilo meni da bomo tudi pri nas v službi deležni malo sladkega in dobrega. Ostalih 8 pa dostavim dopoldan k njej.

4 komentarji:

  1. Pridni sta bili. Vse najboljše, prestolonaslednici :o)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super tim. Tudi moja prestolonaslednica jutri praznuje. A je še v tistih letih, ko večji del peke pripravim sama :)).

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo sta se potrudili in želim vam prijetno sladkanje na obeh koncih. Tvoji prestolonaslednici pa vse najboljše.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar