nedelja, 23. junij 2013

ABRAHAM

V petek sem bila povabljena na enega Abrahama. Najprej sem malo cincala grem-ne grem, ampak, ko sem izvedela da bo to samo tako malo piknik varjanta brez raznih govorov, igric in podobnega, kar ljudje zganjajo za 50. let, sem z veseljem šla.
Da pa nisem šla praznih rok je slavljenec dobil eno sexy voščilnico in pa "torto". Ker je bila vročina neznosna se mi je vse kar je vsaj malo dišalo po smetani v trenutku sesirilo......no ampak v tretje gre rado, tako da potem nisem komplicirala z nobenimi dodatki. Naredila sem eno puding varjanto z baby piškoti in zadela v polno.
zizi.....
 tanga.....
 Abraham torta:
podlaga: baby piškoti namočeni z mlekom in rumom
1. plast je vanilijev puding, potem sem potresla mlete lešnike
2. plast je čoko puding in s sladkim grehom napisana 50 potresena z mletimi lešniki
to   je bila vsa umetnost.
edino kar sem še naredila je bilo da sem v vsak puding (1L) dala 2 žilčke želatine v prahu zato da je 100% držalo skupaj, ker pri tej vročini nisem zaupala niti pudingu :)


7 komentarjev:

  1. Super seksi voščilnica :-) Hvala za recept. Na besedo verjamem, da je bila torta slastna :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo voščilnico si naredila :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Super, mislim, da je voščilnica zažgala in podžgala
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Všeč mi je čestitka oz. kar obe. Res je sexi in prav paše na dušo 50 letnikom, ker takrat počasih prihajajo v drugo puberteto. Moj bo decembra v tem in upam, da ga ne bo začelo zmetati kot ostale. Čao (aha, še torta - po mojem spet totalno "zanič" , samo pojedli so jo v parih sekundah)

    OdgovoriIzbriši
  5. Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  6. Fajn si tole uštimala. Košček torte bi pa meni zdajle pasal.

    OdgovoriIzbriši
  7. Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar