četrtek, 1. maj 2014

It`s a boy, It`s a girl....

Danes je praznik dela in jaz sem delovna :)

V sredo sem v Rayher kupila tale nožek in počasi se spodobi, da kupljeno vsaj razpakiram in enkrat povaljam čez sizzix, če drugega ne ;)
Tele supergice so mi tako kjut, da mogoče pa celo nastanejo kakšen dojenčkaste voščilnice.
Današnji dan je več kot primern za ustvarjanje, saj mi je zaradi vremena padel v vodo sprehod, no ali bolje rečeno poskus vzpona na Šmarno goro......hvala bogu tistim tam gor, da so danes celo na ta konec poslali točo. Prepičana sem, da imam tam gor nekje na enem oblaku enega varuha, ki je vedel, da bi bil tak vzpon za mene lahko usoden :). Je namreč dobrih 20 let od kar sem bila na Šmarni gori nazadnje in mislim, da je bolj pametno, da grem jaz lepo nekajkrat na Golovec.
Je bolj pametno da sem jaz lepo doma ustvarjalna, kot pa da lezem na Šmarno ;)





 




6 komentarjev:

  1. Čudoviti športni copatki zanj ali zanjo
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštne supergice :-)
    Lp Danii

    OdgovoriIzbriši
  3. iiijoj kako so luštne, tudi takole "solo" :-))
    Tudi jaz sem jo ne dolgo nazaj kupila .. šabloni se nisem mogla upreti!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tako so cort, da jih moraš postaviti na voščilnici :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma kaj so bjštri tile copatki :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako so lušni tile copatki. Pravilno, da si se takoj po nakupu lotila dela.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar