nedelja, 28. september 2014

Vsega po malem za konec septembra

Dober začetek slab konec ali obratno...no saj je vseeno...moja prva objava ta mesec je bila 2.sept, pa naj bo še ena v tem mesecu ;)
Skratka dogaja se mi 100/h. Naša mami je še vedno "nepokretna"....že od 21.7.
V ponedeljek je imela kontrolo in sva šli veseli na polikliniko, kjer naju je DR potolažila....čez 6. tednov kontrola, do takrat pa nogo lahko obremeni samo največ do 25 kg.....kar probajte koliko je to.....nič :(
Vmes smo imeli v reji kamerunskega ovna....no zgodba o tem je predolga. Naj samo povem, da so vpleteni trije dedci in upam da vam je jasno da to pomeni katastrofo :) eden je drugemu tega revčka podaril za odhod v penzijo, ta je šel ravno na morje in naš se je ponudil, da ga vzame v rejo, kar pa se seveda ni obneslo, saj doma nima nobene ograde poleg tega pa imajo pri sosedih spuščene cucke, ki so ga en dan tako splašili da se je revček zaletaval v drevo kot zmešan in si pri tem poškodoval gobček :(
Ampak ok to smo z malo zapleti rešili.
Vmes malo nakupujem TW, čeprav ne vem kdaj bom kaj kuhala in pekla, ampak važno da ga imam.....pa da ne omenjam da ima moja "vd tašča" polno klet TW(bila je včasih zastopnica) jaz pa kupujem drugje....za ubit sem :))))
No ampak, če katero kaj zanima mi lahko javi, ker gospa zelo ugodno proda kar ima....vse je novo rabljeno samo na predstavitvah
No vmes, ko ne grem k mami pomagat pospravljat hišo - s sestro se namreč malo "šihtava" pri njej, skočim malo na morje ali pa sem Fata pri "vd tašči", ki pa je tudi žal bolna
Ampak menda jaz zmorem, in bi lahko z mano posneli oddajo MOJA DRAGA ZMORE hahahahaha

Tole je moje današnje martinčkanje.....
 .....v Strunjanu
 Pa recept za katerega še ne vem kdaj bo realiziran
 Pa moja nova TW pridobitev
 In "naš" nesrečni kamerunski oven Vlado....
Ustvarjanje....kaj pa je to???? A ja, to je tisto za kar pridno kupujem material tako v USA kot v Lj ;)

Pa lep pozdrav do naslednjič......

7 komentarjev:

  1. Uf, tebi pa se res dogaja. :-)) Kamerunskega ovna in mamine noge ti ne zavidam, martinčkanje v Strunjanu pa pošteno. :-)) Lepo je tako na jesen še malo preveriti, kako je na morju. :-D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ojoj, kako si me nasmejala..... Boš videla vse se b dobro zrihtalo, čeprav mogoče traja že malce dolgo. Ko bo to mimo, boš presenečena koliko časa ti bo ostajalo....:):)

    OdgovoriIzbriši
  3. To pa je življenje in dogajanje na polno-
    uživaj in ujemi še kak lep trenutek za martinčkanje
    pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Nena, ti si multipraktik. Ima tvoj dan mogoče več kot 24 ur?

    OdgovoriIzbriši
  5. Res se ti dogaja na polno, ma počitek v Strunjanu je zagotovo napolnil baterije - vsaj meni jih ponavadi :).

    Upam, da se ti vsi bližnji kmalu pocajtajo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tebi se pa res dogaja. In vsa cast, da vse to zmores. Ti zelim, da bi bil oktober bolj miren.

    OdgovoriIzbriši
  7. Res imaš dneve zapolnjene do zadnje minute. Te občudujem, da na vse gledaš z vedre plati. Počasi se bo obrnilo na bolje, boš videla. Trenutke na sončku, pa le dobro izkoristi. Pozdravček

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar