četrtek, 25. december 2014

Božič

Božičkova pekarna in slaščičarna je za nekaj dni zaprla svoja vrata.
Spet bo odprta na Silvestrovo ali kakšen dan prej.

Najbolj pridni so dobili za darilo domače praline......
 Čokoholiki dobijo tale čoko francoski kolač

 Za današnje družinsko božično kosilo pa sem bila zadolžena za sladico, tako, da sem naredila panacotto (sadni preliv bom skuhala tik pred serviranjem)
Letošnje leto je bilo za mene polno vzponov in padcev, v moje življenje so prišli novi ljudje, odšli pa so nekateri stari (hvala bogu) .....no neketere bom pa spodila v letu 2015 ;)
Preživela sem lepe trenutke z mojimi dragimi prijatelji in prijateljicami, in seveda čez celo leto krmarila med NY, Parizom in Ljubljano.
Vsega tega si želim tudi v novem letu.
No mogoče se pa v novem letu zgodi še kaj kar ne bo čisto po planu....nikoli se ne ve ;)

Vsem mojim sledilcem želim lepe praznike in vse lepo v letu 2015!

5 komentarjev:

  1. Tvojo slaščičarno in glavno slaščičarko občudujem. Nikoli ti ne zmanka idej.Lepe praznike tebi in tvojim.

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo cukerpekarca! Tvoje sladice so že iz ekrana videti svetovno. Kako morajo biti šele dobre! :-))
    Želim ti lep božični dan in naj se ti v novem letu izpolnijo vse želje!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni je všeč ta tvoja domača slaščičarnica. Želim ti vse dobro in naj se ti uresniči vse, kar si si zadala..mi je pa všeč, da boš "spodila nekaj oseb". Saj je grdo za slišat ampak tudi takšno čisto je potrebno narediti v svojem življenju, samo jaj.. moraš imeti. Lepo praznuj. čao

    OdgovoriIzbriši
  4. Obožujem poglede na tvojo domačo slaščičarno in se slinim poleg - bom tudi nekaj takega znala ko bom velika :).

    Lepe praznike tebi in tvojim :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo sladka objava. Hvala in tudi tebi in vse dobro in lepo v novem letu.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar