petek, 20. februar 2015

Praline potujejo v Dubai

Zadnje čase čas ni na moji strani :(
Tako rada sem v kuhinji, ampak žal manj kot bi si želela. Rada bi delala praline, pekla torte delala rulade, kuhala take in drugačne golaže in še kaj.
Ampak žal ne gre. Mogoče ko (če) bom imela VELIKO kuhinjo pa ko bom v penziji, pa ko......no pa saj vemo kako to gre
Največ naredim na mojih potovanjih v Pariz, kjer se res za en teden skoraj v celoti posvetim peki in pralinam.....mislim da si bom kmalu rezervirala karto ;)
Izdelava teh pralin se je včeraj začela zelo neposrečeno......čokolada se je prehitro hladila, pasta se nikakor ni hotela lepo povezat z delom čokolade, za konec pa sem za "oklepke" stopila premalo čokolade. Seveda katera "pametna" gospodinja se pa na lunin mlaj loti kompliciranih stvari...ja jaz :)
Ampak na koncu se je vse dobro izteklo. Praline so uspele skoraj do popolnosti. Seveda jaz vidim napakice, ampak sem glede na zaplete na začetku vesela, da se je vse skupaj tako končalo.

In zdaj zakaj tak naslov?? Zato, ker bodo praline res šle na pot in to v Dubai. Tam namreč živita meni zelo ljubi osebi...sin moje najboljše prijateljice, ki je nekaj dni nazaj dopolnil 30 let in njegova žena. Upam samo, da bodo preživele vročino in na cilj prišle vsaj približno v takem stanju kot so zdaj.

No saj ne morem vrjet...najprej cel mesec ne duha ne sluha o meni, potem pa kar dve objavi ena za drugo ;)
Hja taka sem...neprecenljiva :)

Nasleden projekt je rulada...ampak ne kar ena, ampak ena posebna....imam namreč SILIKOMART-ov kalup in upam, da ga bom znala uporabljat

8 komentarjev:

  1. Joj kakšne lušte mi delaš s temi tvojimi pralilami ;) če boš potrebovala kdaj degustatorja se priporočam-a ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne samo, da so praline popolne, tudi zapakirane so "slastno". :-)) Tudi mene lahko pokličeš, če boš potrebovala degustatorja. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. WAW se psotavim v vrsto za posizkusnega zajčka, veš tudi posodo lahko pomije če je potreba :P... Čudovito izgledajo, sploh v tako fantastični embalaži :). Čas je očitno vsem gode zadnje čase, tako da se ne sekiraj preveč - bo enkrat ob priliki bolje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako prijazno je takšne sladkosti poslati daleč daleč. Rolade pa nikar ne pošiljaj :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Te praline res zgledajo popolno in verjamem, da so tudi zelo dobre. Za šefa si pa tudi super naredila. Prav vse si zajela v "šopku"

    OdgovoriIzbriši
  6. Praline so slastne, čudovite ♥ in izredno lepo zapakirane. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlično so ti uspele. Več časa ti želim.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar