sreda, 17. maj 2017

17.maj - BIK

Ja saj veste pri meni je tako.....najprej me dolgo časa ni, potem pa spet sem 😉
Danes praznujejo biki.....in tako praznuje tudi moj bik
Dobesedno......včasih bi ga utopila v žlički, tisti najmanjši, vode, spet drugič pa priznam, je zlat do lune in nazaj...že zato, ker iz dneva v dan prenaša mene in moje kaprice 😜
No pa saj vse vemo....z moškimi je težko, brez njih pa tudi
In vedno znova se postavlja dilema......kaj kupiti nekomu, ki že vse ima? 
Orodja imamo za eno srednje veliko delavnico, oblačil kot kakšna modna agencija, hja in pri količini obutve je še Imelda Marcos bosa.....
Pa sem izbrala darilo, kot vsako leto.....vinjeto za motor  😂
Voščilnica mi je delala kar nekaj preglavic, saj so vsi deli izrezani iz srebrne samolepilne folije.Lahko si mislite kako je bilo "zanimivo" najprej odstranit vse nepotrebne delčke, potem pa vse skupaj nalepit na osnovo.....sploh motor je bil trening za moje živčke 😈
No na koncu mi je nekako uspelo in upam, da bo moj dragi zadovoljen 



Zdaj grem pa naprej ustvarjat.....rabim eno voščilnico za soboto-žensko za 40 let, potem pa moram naredit še eno za moškega 50 let, o katerem NIČ ne vem, nimam nobenih namigov...aleluja 😕






4 komentarji:

  1. Lepo si se potrudila za svojega .....bika. Verjamem pa, da ti je tale motorček nakravžljal živčke,pa se je splačalo saj je rezultat fantastičen, mislim, da bo zadovoljen, tudi s tistim v notranjosti.
    Pa čimkrajšo noč. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  2. Hihihi zelo lepo povedano in tvoj "bik" je bil sigurno navdušen nad zelo lepo moško voščilnico.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično si opravila z vsemi težavami in sploh ne dvomim, da bo zelo zadovoljen s stakim darilom.

    OdgovoriIzbriši
  4. zelo zanimive ustvarjalne zapise imaš, tako da ko sem te našla, sem se ti kar pridružila :)
    s tem motorjem si pa predstavljam, da je bilo veliko dela, super šablona in voščilnica!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar