nedelja, 27. maj 2018

ZAVITEK PO MOJE

Moj dragi je res ena zlata duša, tako zelo, da bi ga včasih kar z valarjem po buči 😂
Prišla sem namreč na idejo da bi naredila bezgov zavitek.....in njegov komentar: še jabolčnega ne narediš pa boš bezgovega
Lahko si mislite, da mu nisem ostala dolžna in odgovorila, da jabolčnega zna vsaka kmetica samo jaz ne hahahaha
In začelo se je...najprej sem seveda nabrala bezeg in cvetek po cvetek potrgala iz osnovnega cveta/peclja....
Testo sem kar kupila, ker je bilo pač bolj enostavno 😉
Potem sem tako kar "na oko" zmešala skuto, bezek, malo sladkorja in bezeg, ker pa se mi je zdelo, da v zavitek pašejo rozine, sem natresla še malo teh
Vse skupaj sem lepo zavila in spekla.....spet kar po občutku 😜
In evo moj rezultat.....prav slabo že ni, če je zmanjkala že ena cela "klobasa" in en del druge
Naslednjič se lotim jagodnega....


2 komentarja:

  1. Ti naši fantje znajo biti zelo neprevidni v izjavah. :-) Gotovo tvoj ni tako mislil, kot si ti slišala. :-))) Super si nagruntala recept od oka. Če so notri same dobre stvari, zavitek nikakor ne more biti slab. :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. jaz sem kmetica, za status je treba prikazati dohodek, slike kmetov se objavljajo z dovoljenjem agencije

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar