nedelja, 28. julij 2019

THOR II.del

No, ker se zadnje čase bolj ali manj vse vrti okoli našega dojencla, sem mu namenila še eno objavo
Ker smo se po dieti zredili namesto shujšali in, ker rama in kolk še nista čisto ok, je padla ideja o plavanju.....no pa poglejmo spet vse skupaj skozi oči našega Thora

SOBOTA 27.7.2019

tisti, ki me poznate veste, da imam zadnje čase težave z levo ramo in kolkom....no pa ene par kilogramov sem si spravil v žep za hude čase in moj vet je zdaj rekel, da mu jih moram dat...ne vem hudiča kaj jih rabi, ker ima tudi on kar lep trebušček🤔...in seveda je prišel tudi na idejo, da bi šel jaz kdaj pa kdaj plavat, ker bi to bilo ok za mojo ramo in kolk...in seveda kdo pa drug kot moja človeška mama je ta predlog vzela smrtno resno in danes mene in očita ob 7h zjutraj vlekla na plavanje.....pridemo na "bazen" in glej ga zlomka je bil zaseden.....juhej sem si mislil ne bo treba v vodo....če vrjamete v Smrkce 🙈....je imela v žepu plan B in naju vlekla na reko.....hvala bogu sem pozabil kopalke in rokavčke in mi je dovolila, da samo malo čofotam...me pa malo skrbi, ker danes me je oči branil, ju3 sva pa cel dan sama in ne vem kaj bo natuhtala...upam, da me ne bo ob 6h vlekla na "bazen", ker ob taki uri bo ziher frej in potem ji ne uidem s plavanjem pa, če imam ali pa nimam kopalk sabo...držite fige, da bo slabo vreme, ker jaz res ne maram plavat 🙄



NEDELJA 28.7.2019

......jaz ne vem a ženska ne more spat al kaj, ampak ob 6.30, ko je šel moj človeški oči v službo je vstala.....ok vreme je bilo čudno pa sem mislil, da bova šla na najin običajen sprehod.....pa mi je bilo že čudno ker je najprej spila kavo, potem se je dol v garaži nekaj obirala in gledala povodce, pa čudno mi je bilo ker je vzela nekaj mojih briketov sabo, ampak sem mislil, da jih bo ona po poti jedla.....končno sva šla....hudiča in že na koncu ulice ugotovim, da jo ona maha proti vodi ne proti gozdu.....pa sem šepal, se ustavljal, vlekel nazaj...nič ni pomagalo....ona me vleče v svojo smer....včeraj sem jo tudi zalotil kako je gledala video od Alefakan, kako nas kosmatince nahecat, da gremo v vodo....skratka odločena je bila, da bom danes plaval......ampak sreča v nesreči ravno, ko sva prišla do vode je začelo mičkeno deževat, tako, da mi je v vodo vrgla samo tri briketke...dva sem ujel ker sta bila čisto ob robu tretjega sem pa pustil ribicam.....tako da danes so samo slikice, ker ni imela kaj snemat 😂
na srečo pa se ja zdaj močno ulilo, tako da sem prepričan, da me danes ne bo več vlekla do vode 🙈






4 komentarji:

  1. Ne boš ga mogla imeti za norca. :-) Preveč je brihten. :-)) Super napisano. Hvala za ponedeljkovo dozo smeha.

    OdgovoriIzbriši
  2. Se podpišem pod Sonjo - tale kuža je brihta. Naši psi so šli plavat samo z mano. Če sem jaz ostala na obali ni bilo variante kaj dlje kot tvoj na posnetku. Si me pa res nasmejala z objavo :) :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Psičko pred njega in boš videla kaj naredi mati narava. Največji plavalec bo-dokler bo ona pred njim-seveda. Pišem iz izkušenj. :)
    Uspešno plavanje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. misli si, da ga bo punca zvlekla v vodo...je kastriran in za psičke mu je prav malo mar :)

      Izbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar