torek, 27. april 2021

SMRT FAŠIZMI, SVOBODA NARODU...

Tako smo včasih praznovali dan OF, danes je to dan zmage nad okupatorjem

No v vsakem primeru glede na vso situacijo tako ali drugače poskušamo preživet in premagat okupatorja 😬

Jaz sem te dni celo malo migala.....malo se delam da sem čebela in oprašujem mojo limono, ki tako lepo cveti, pa pobiram solato ki sem jo poflancala jeseni in je v rastlinjaku lepo prezimila, pa malo sem pohitela...saj veste moraš biti prej kot sosedje in sem poflancala solato in tri paradižnike😂

Tako, da danes je tale moja objava bolj hortiko usmerjena 😉


limoni pridno oprašujem s čopičem....



hja ko jeseni poflancas solato, spomladi pa pobiraš jajca in solato.....


seveda pa je treba bit hitrejši od sosede, tako, da pri nas je nekaj paradižnikov in solate že v zemlji....



1 komentar:

  1. Z odliko si osvojila veščino gledanja čez ograjo k sosedovim. :-) Brez skrbi, pri nas tudi obvladamo. :-)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar