torek, 23. februar 2010

Album za slike


Dobila sem naročilo, da naredim album za slike za 18.rojstni dan. Imela sem dokaj proste roke, edine "zahteve", ki so bile da album ne sme vsebovat roza barve in, da mora imeti album 3 sklope (družina, šport,zabava) po 10 strani za fotke.
Mislim da mi je zdeva kar lepo uspela, ker namenoma nisem naredila preveč "kičipiči". Upam, da bo tako naročnici kot slavljenki všeč.

Moram pa takoj zdajle v Antusu naročit razrez papirja za stranice, da mi pri naslednjem ne bo treba rezat "na roke". Sem imela doma namreč kartončke dimenzije 20x20cm, ki sem ji potem z giljotino rezala na 14,5x14,5cm. Platnice so namreč velikosti 15x15cm.




6 komentarjev:

  1. lušten album. meni je všeč prav zato ker ni ''kičipiči'' ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je pa všeč, ker ni roza zraven ;)
    Hec.
    Tistile balončki so super!

    OdgovoriIzbriši
  3. oooo kok lepo ... za družino si dala barbapape :)))



    Moram ti povedat, da je projekt tortica fuuuuuuul dobro uspel :)) no, mogoče bi še malček bolje, če ne bi zaspala ;(

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala za pohvale...mi že preje odganja :)
    BojaMoja upam da bomo kmalu videli kako ti je uspel projekt "tortica"

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar