ponedeljek, 26. julij 2010

Pepelka

No prednost tega, da imam rojstni dan poleti, v času dopustov je v tem, da lahko praznujem še cel mesec, saj je v tem času zelo težko na isti dan dobiti skupaj vse prijatelje in prijateljice.
Tile čeveljci so eno od daril, ki sem jih dobila letos. No saj ne, da ostalih daril nisem bila vesela, ampak nekatera so zelo osebna in niso ravno za javno objavo, nekatera pa še čakajo, da jih pokažem.
Amapk tile čeveljci so res nekaj posebnega saj so priromali iz Milana, poleg tega pa imajo vratolomno visoko peto in so kot iz pravljice o Pepelki.
Za enkrat jih bom uporabljala samo "od koplanice do spalnice" ;)
Na vsak način pa bom na cesti morala paziti, da se mi kakšen od njih ne sezuje in da ga ne izgubim. V pravljici je tako, da potem princ čeveljček najde in išče lastnico, v mojem primeru pa se zna zgodit, da za mano priteče kakšna ženska in me lopne po buči da bi prišla še do drugega :) No ja vsekakor pa obuta v ta par pridobim dobrih 16 cm, kar pa ni kar tako.
HVALA A.!!!!!!

9 komentarjev:

  1. Ooo, kako so lepi. Jaz bi tudi take ;)
    ŠE enkrat vse najboljše!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelepe su, za sva vremena, večne, samo da ne budu baš dugo na stopalima

    OdgovoriIzbriši
  3. Kakšne hude štikle, prav fino bi te bilo videt v njih enkrat!

    OdgovoriIzbriši
  4. K - točno to sem pomislila - kako bi bilo fajn enkrat Neno videt v tem :))

    (ja sori si pač ne predstavljam no, nimam prav zelo bujne domišljije :))) )

    Fino treniraj pol pa hop v lajf z njimi, res so lepi čevlji!

    OdgovoriIzbriši
  5. ha ha ha punce včasih sem v malo nižjih petah pretacala 8 ur v službi in po potrebi tudi tekla na bus. z malo vaje bom tud tele petke obvladala :)

    drugač pa hvala za pohvale. so res so lepi tile moji "šuheci"

    OdgovoriIzbriši
  6. Uuauu kako dobri čeveljci. In ja tudi jaz bi te rada vidla plesati v njih :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ojej, tale tvoj blog sem pa nekje izgubila, si ga moram nazaj v readerja stlačit. Še prej pa tako precej za nazaj vse najboljše :)
    Čevlji so pa hudo fu.iš in to v dobrem pomenu besede :))))))
    Jaz bi se ubila v čem takem, že nekaj časa ne nosim kaj dosti pet :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar