nedelja, 4. julij 2010

Po dopustu

No pa sem doma. Zdaj bi po mojem rabila še kakšen teden da se spočijem od dopusta, ampak jutri je treba v službo pa če mi je prav ali ne. No, da šok ne bo prehud sem, sem šla že danes malo pogledat, če imam še pisarno in, če me še vse čaka...
Vreme je bilo čudovito....med 30 in 35°C, voda pa se je tudi segrela na 25°C, čeprav je bila prve dva dni (za moje pojme) malo premrzla.
Skratka družba enkratna, spoznala sem nekaj zelo prijetnih ljudi, moj hotel je bil delux s 5 zvezdicami (Hilton se lahko skrije), kjer mi je bilo dovoljenjo le, da sem jedla, pila, poležavala na plaži in brala knjigo. Za vse ostalo so poskrbeli drugi ;). Deležna sem bila tudi ene zelo dobre masaže, saj me je ravno na dan odhoda spet nekaj usekalo v lopatici. Ampak na srečo je bila tam Eva, ki me je z polurno masažo spravila v red. Eva HVALA!!!!

tole je bila naša obvezna postaja v Shark-u pred, med in po obisku plaže :)
če bi ostala še kakšen teden mislim, da bi bila moja naslednja postaja Center za zdravljenje odvisnosti od alkohola na Poljanskem nasipu 58 v Ljubljani
takole nekako je vsak dan bolj ali manj izgledala plaža.nobene gužve, nobenih cvilečih otrok in mam, ki bi vpile kaj dete sme in kaj ne:
pogled na plažo in morje:

no tole je bila predpriprava na noro dobro večerjo!!!!!pa peka orad:

in na koncu večerja....mnjami! Ž. tako dobro kuha, da si človek oblizne vseh 20 prstov!!!
seveda pa smo poskrbeli da so ribe plavale prej in po tem :)
no ja seveda pa brez romantike ne gre, zato za konec še en sončni zahod ;)
Baterije so zdaj na pol napolnjene in zadeve v glavi vsaj delno pospravljenje. Zdaj pa veselao na delo. Za začetek me čaka pranje perila, potem pa naprej.....
Močno upam pa, da je bil to samo prvi del dopusta, ker mislim da bom čez kakšen mesec že pogrešala tako "razvajanje".
---------------------------------------

3 komentarji:

  1. Fajn da si se imela lepo. Tudi po slikah sodeč ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. bravo punca!!!!je bil že skrajni čas da nehaš padati iz konja in se kotalit v žogi :)
    da si pa na morju uživala je pa tako ali tako jasno, saj si prava morska bejba ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super, da is uživala, po slikcah sodeč, si tudi dobro jedla :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar