ponedeljek, 1. november 2010

Kar tako....

...malo za vajo.
Ker že dolgo nisem naredila nobene knjigice sem včeraj in danes malo preverila, če še znam.
Narejen sta bili res tako na hitro nekje med ostalimi gospodinjskimi opravili.
Joli mi je zadnjič prinesla en kompletek rožic, ki so na rjavi knjigice še kako prišle prav.
Pri prvi knjigici sem uporabila Post-It blokec, pri drugi pa listke, ki mi jih je že pred časom prinesla Silva, da jih bom imela v službi za kakšna sporočilca. Ampak je bil čisto preveč lep papir, tako da sem tiste papirčke odnesla domov, za sporočilca pa sem razrezala "šmir" papir, ki ga pri nas pridelamo kar nekaj :)

7 komentarjev:

  1. Kjuti knjigici. Mi je všeč notranja pohroščkana stran :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni so tudi všeč notranje pohroščkane stranice! Pa čist zmaga šmir papir proti post-it blokcu ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Še tretja v vrsti, ki ji je všeč notranjost.

    OdgovoriIzbriši
  4. Iiii meni je tudi všeč pohroščkana notranja stran , pa tudi rjav pikast papir "zažiga"

    OdgovoriIzbriši
  5. ♥ ♥ ♥ lepi sta, pa še uporabni zraven :)


    ... si me spomnila, da moja roza žvau samuje v omari ...

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar