ponedeljek, 15. november 2010

Službene voščilnice 1.del

Tako kot lani se tudi za letos, prevzela izdelavo novoletnih voščilnic za naše poslovne partnerje.
Letošnje sem razdelila na štiri dele s skupno tematiko......."okrasek za smreko"
Za razliko od lani, ko so bile naše voščilnice modro-srebrne in zeleno-zlate, sem letos dodala še krem in rdečo.....
tale moj nov nožek "Holly&Berries" je bil kot nalašč za prvi del.....
.....pa še ena "gasilska"


6 komentarjev:

  1. Iiii kako so luštne in obesijo se lahko na novoletno smrečko, kaj?

    OdgovoriIzbriši
  2. ja tako nekako sem si zamislila, da si jo prejemnik lahko obesi na smreko. seveda pa te tople vode nisem jaz odkrila. sem idejo že lani videla na enem blogu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ♥ ♥ ♥ mogoče tudi pri meni ... jaz sem imela ježke in zvezdice z nitko za obesit na smrečico :)


    Super čestitkobeski :)

    OdgovoriIzbriši
  4. hahahaha za crknt. A tole je pa letos IN nisem vedla sploh. Dobro si jih spedenala

    OdgovoriIzbriši
  5. ja ja Flo sem ravno pri Vladki komentirala da bi lahko ustanovile društvo :)
    Boja Moja ideje nisem našla pri tebi ampak so pa tudi tvoji ježki kjut ;)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar