sreda, 29. junij 2011

Adaptacija

....sobe naše prestolonaslednice....
Tole je bil projekt, ki se ga zlepa ne bom več lotila. Najprej je bilo treba podreti "pograd"(posteljo je imela dvignjeno kot pograd, ker je spodaj imela pisalno mizo-ikea design). Seveda sem se tega projekta lotila sama in lahko si mislite kako sem bentila in klela, ko sem najprej iz zgorne postelje dajala dol jogi, pa posteljno dno ki je bil iz 2cm debele iverne plošče. Potem je sledilo razstavlajnje postelje, seveda z nepravim orodjem....skratka preklela sem vse po dolgem in počez. Ko je bilo to končano je Tina skoraj ves teden brusila stene, ki so bile porisane z modrimi oblaki, ki jih ni prekrila nobena barva......hvala bogu za pomoč v službi, kjer so me opremili z mrežico za brušenje. Koliko prahu je bilo po stanovanju pa menda ne rabim pisat.....
Potem je sledilo barvanje sten......spet muke na kvadrta, sploh če to delaš z zdravo levo roko in na pol hromo desno roko. Seveda je bilo treba stene prebarvat vsaj 2x ponekod celo 3x.
Ampak danes sem končno končala misijo nemogoče.
Zdaj lahko končno v svojo sobo stopim ne, da bi se v kaj zaletela ali spotaknila. Vse kar je zdaj v Tinini sobi je bilo en mesec pri meni, vključno z zofo. Tina je med tem spala na tleh na jogiju iz stare postelje.....hm tega se moram tudi še znebit
prazna soba......
leva stran sobe.....zofa se raztegne v ležišče cca 200x120cm



desna stran sobe.....



Za konec pa naj omenim da je tale "soba" pravzaprav kabinet 2x3m :)







3 komentarji:

  1. Ufff, pridna. Težaško in nadležno delo je to. Je pa olajšanje, ko je gotovo, kajne?

    OdgovoriIzbriši
  2. Vse muke pozabiš, ko imaš potem takole lepo..je soba kar zadihala , kaj?Zdaj pa še "tvoj" kabinet :-) pridemo pomagat nosit ven :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. ja ja Hali tud moj kabinet/atelje rabi adaptacijo....no niti ne toliko adatacijo kot čistilno akcijo :) lahko prides pomagat samo se bojim da ne bo slo nic v smeti ampak bos ti pohrckala za v svoj atelje ;)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar