nedelja, 5. junij 2011

Danes pa praznuje....

....ena topla in sončna oseba - Vidka.
Vidka je sicer dolgoletna prijateljica moje "francoske" tete. Skupaj sta gulili osnovnošolske klopi, peli v zborčku RTV in seveda ušpičili tudi kakšno neumnost. No ampak o teh ne bom govorila, ker se ne spodobi da izdam skrivnosti, ki sta mi jih zaupali ;)
Vidka je pela tudi skupaj z mojo pokojno mamico pri Glasbeni matici. No seveda je Vidka v tem pevskem zboru še vedno aktiven član, le včasih na vajah upravičeno manjka :). Punca...ups gospa je namreč 100% zasedena. Okrog nje se vedno nekaj dogaja.
V času obiska moje tete je v nekaj dneh iz nič poiskala pevke in pevce zbora RTV in to po 30 letih(leto gor ali dol).
Skratka Vidka je ena čudovita oseba in tale voščilnica je bila kljub časovni stiski in poleg tega, da je moja ustvarjalna muza spet nepričakovano ušla na dopust, narejena iz srca.
Seveda pa je tale torta tudi namig, da bova šle na tortico v Zvezdo, kjer se bova posladkali tudi namesto moje "francoske" tete z eno orehovo tortico :)
Note pa so seveda kot simbol njenemu čudovitemu petju, ob katerem ti grejo pokonci kocine.....pa ne od fušanja da se razumemo :)
Ob tej priložnosti pa še obveščam "testrično" Bebo, da sem uspešno "razdevičila" tale sizzix-ov nožek, ki mi ga je prijazno poslala in sem ji namenila prejšnjo objavo ;)

2 komentarja:

  1. Včeraj sem gledala sizzixov nožek, danes pa že čestitko. Kolk sem ti fouš..:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. ha ha fouš nožka ali tega da "moram" zdaj delat

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar