četrtek, 21. julij 2011

In bonbonček dobi.....

Obljuba dela dolg......ker je danes res en prav poseben dan, se bo ena od vas sladkala skupaj z mano :)

Ker sem jaz bolj lesene sorte za te novodobne zadeve, sem naredila kar copy/paste
In tako dobi moj bonbonček 10 komentar - Marika!!!!
Marika čestitke!!! Prosim, če mi na mail sporočiš svoj naslov, da ti bom lahko poslala obljubljeno "bonboniero" :)

True Random Number
Generator
Min: 1
Max: 10
Result: 10

2 komentarja:

  1. ooo ... kar jaz sem tista.... HUDO!!!
    To je sedaj ena taka prava reč ob pravem času(kot nek obliž), saj sem že teden dni brez otrok in me malo daje otrokotožje....(še teden dni, potem bodo zmaji doma).

    Hvala žrebu, da mi je bil naklonjen in Neni, da je pripravila "bonboniero" :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar