nedelja, 31. julij 2011

Potepin iz Amerike 1.del

Saj se še spomnite zgodbe o prejšnjem paketu, ki je šel malo na izlet na Slovaško, predno je prišel v Slovenijo. No očitno so tile moji ameriški peketi eni potepini.
Moja draga Beba mi je spet poslala en paket in glej ga vragca ta se je za dva dni ustavil na švedskem letališču.....hm mogoče je bila tam kakšna fejst stevardesa :)
No v petek zjutraj me je razveselil poštar z mojim potepinom. Veselja seveda ni bilo ne konca ne kraja. Moja draga Beba vedno poskrbi za presenečenje.
Tale korenček sem pred časom videla na Andreinem blogu in potem s pomočji youtube ugotovila, da ima nešteto varjant izdelave.
Tole je osnova, ki jo glede na barvo in dekoracijo, lahko spremenimo v srček, smreko, božička, korenček, sladoled......
Pa še moj prav na hitro narejen korenček......

pa še iz drugega kota....

Nadaljevanje sledi..................kajti paket je bil veeeeeeliiiiik :)

4 komentarji:

  1. Tudi jaz bi imela eno takšno Bebo v Ameriki :):)
    Veliko veselja z novim paketom ti želim!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ojej ..... Jaz se tud strinjam z Heleno .... da bi vsi mi imeli kakšno Bebo v Ameriki (lahko tudi kje drugje).
    Potovanje paketkov pa .... to je pa res cela znanost.

    OdgovoriIzbriši
  3. Amerika je daleč in tvoji paketi si med potjo malo odpočijejo :)). Super je tvoja teta.
    Korenček prav tako. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Še sreča, da potepin najde pot domov. Tale korenček je luškan in uporaben.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar