sobota, 6. avgust 2011

Korenček.....ali pa tudi ne

No, da je tale škatlica spet univerzalna, mi je bilo jasno takoj ko sem malo (po)googlala. Idej je nešteto, samo treba je izbrati pravo.....

Jagode in čokolada......
.......in vse najboljše

Tale korzet je lahko zelo zanimiva voščilnica.......
......ali vabilo

In pa še nekaj škatlic, kar tako za vse priložnosti. Tudi velikost lahko prilagodimo. Več ko jo odrežemo manjša je......

Mislim, da bo tale korenček presegel rezanje tele škatlice.

3 komentarji:

  1. Vse to iz ene škatlice. Super ideje, lepa izvedba. Mmm, sladoleda se mi je kar zluštalo.

    OdgovoriIzbriši
  2. ja Simona vse to in še več idej je za en sam "kroj" škatlice. Hm tale moj sladoled ne vem če bi ti bil všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ojej.... včasih moraš samo malo pobrskat, pa evo .... toliko čudovitih idej.
    Vse izvedbe so mi všeč.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar