četrtek, 11. avgust 2011

Spet nekaj novega.....

Saj ne, da sem tole nujno rabila, ampak, če mi je pa že prišlo pod roke je pa vseeno fino, če imam :)
Lani sem sem kar dobro namučil, da sem naredila tele "obešanke" tako, da letos bo delo bistveno lažje, saj imam v glavi že nekaj idej.
Letos bo spet nekaj krogel, ostalo pa naj za enkrat ostane skrivnost......saj smo šele avgusta in kje je še december :)


5 komentarjev:

  1. Videti je zelo lepo :), super nožki. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. To ti bo pa olajšalo delo, kajne?

    OdgovoriIzbriši
  3. Ojej .. kolk si ti moderna!!!
    Super tole izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  4. Iiiii, jaz bi jih tudi imela...:):)

    OdgovoriIzbriši
  5. ja tele nožke ko sem zgledala sem v trenutku vedela da jih MORAM imet. ampak se mi je malo oglašala slaba vest, ki pa sem jo hitro odgnala :)ok saj če delaš eno voščilnico ni problem na roke izrezat obešanko, ampak ko jih imaš pa 50 ali več je pa to že malo preveč.....ah vedno najdem izgovore zakaj kakšno stvar MORAM imet :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar