četrtek, 29. september 2011

Pariz 2011 4.del

No, da ne boste mislili da sem res čisto cel teden kuhala in vrtnarila, sem šla en dan tudi v Pariz....natančneje na Montmartre.
Ampak to bolj zato, ker sem NUJNO rabila nekaj spominkov in tam je največja izbira vsega na kupu, pa še cene so OK.
Plan je bil sicer samo spodaj v uličici nabaviti vse potrebno, ampak potem je je teta prepričala, da sva šli na vrh....saj veste kovačeva kobila je vedno bosa in ona ki je v Parizu že 30 let še ni bila gor...ok mogoče kdaj prav na začetku, potem pa ne več.
hm takle vlakec imamo tud za na grad......


pogled na del Pariza.....kot bi gledala iz gradu na Ljubljano :)


pogled na Montmartre.....


tudi vzpenjačo imamo v Ljubljani......


No ja pravzaprav sploh ne vem zakaj sem hodila v Pariz, ko pa imamo vse to tudi v Ljubljani....ha ha ha


No to je bil moj edini dan, ko je bilo treba v Pariz. Ampak kot rečeno sem šla v shoping, ne pa na oglede znamenitosti....te sem si ogledala pred tremi leti :)


3 komentarji:

  1. O, fouš!
    Tale pogled sicer ni najlepši , kar smo jih takrat videle, ampak dovolj ok pa je :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. ha ha D a veš kako mi je bilo dolgočasno tule špancirat. točno sem vedela kje je kaj, predvsem pa sva se izogibali tistih črncev in alžircev na ploščadi

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti kar malce zavidam. Očitno ti je Pariz že tako domač kot Ljubljana. Sama ga še nisem obiskala v živo, je pa zagotovo na spisku želja.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar