nedelja, 2. oktober 2011

Pariz 2011 6.del

No pa smo spet pri kuhanju......
Tole je bil en "golaž" po francosko kot sem ga jaz poslovenila :)
Na kocke narezano meso in na kolobračke narezano korenje se je nekaj ur opijalo v rdečem vinu.
hik.....


pred koncem kuhanja smo dodale še nekaj gobic in zadeva je bila več kot njami......


Seveda pa brez deserta ni šlo.......snežene kepe in vaniljeva krema


......takole je Lojze stepel in "skuhal" beljak


...takoj za tem je skuhal še vaniljevo kremo.....


....in vse skupaj je na koncu izgledalo takole.....polito s karamelo





O tem da že od prihoda domov ne stopim na vago pa ni treba pisat a ne? ;)

4 komentarji:

  1. Samo ti kuvaj, sve ti je mmmmm, a ja sam debela žena, samo ne od tvog kuvanja, već me inspirišeš da i sama spremam neka jela kojima ne mogu odoleti:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kaj pa če bi recept za tale francoski golaž še malce podrobneje opisala. Bi ti bila hvaležna.

    OdgovoriIzbriši
  3. sestavine:
    600g mesa
    800g korenja
    1-2klinčka
    250ml vina
    2 čebuli
    2 žličke koruznega škroba
    strok česna
    sol,poper v zrnju
    korenje in meso mariniraš 3 ure v vinu. na prepraženi čebuli dušiš meso in zalivaš z vinom. malo pred koncem smo dodale korenje ker drugače bi bilo po 2,5 urah preveč razkuhano. prav tako smo po svoje dodale gobe. začimbe pa po želji. lahko klinčke izpustiš če ti ne pašejo, škrob pa tudi lahko zamenjaš za kaj drugega kar bo zgostilo omako(jedilni škrob, moka, krompir....)upam da bi zdaj šlo...pa dober tek :)a ja pa korenje me nismo dale toliko

    OdgovoriIzbriši
  4. Zgleda slastno, vendar ..... Za snežne kepe podpišem takoj, golaž pa -brez korenja bi jaz. Ena redkih stvari, ki mi gre težko dol -kuhano korenje.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar