sreda, 28. avgust 2013

Ko imaš prazne baterije....

...pa to opazijo vsi drugi samo ti ne. No to se je zgodilo meni. Ker letos še nisem bila na dopustu se mi je zgodilo to česar sem se bala. Na mojih baterijah se ne napisalo "low battery". In ker se mi to ni zgodilo prvič sem se nad vsem skupaj zamislila. 
Ampak za prvo silo je pomagalo Blejsko jezero, naslednje polnjenje pa sledi v soboto...juhej..no če me ne bo razočaralo vreme :(






5 komentarjev:

  1. Veliko sončka ti želim. Lepo bodi.

    OdgovoriIzbriši
  2. V soboto bo "polnjenje" sigurno uspelo, ker je napovedan sonček.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi mene dopust se caka in mislim, da bodo moje baterije tudi kmalu zacele utripat. Ves kaj, ne bova pustili da nama vreme prepreci polnjenje. Uzivaj in lepo se imej.

    OdgovoriIzbriši
  4. a veš kje lahko dobiš terapijo? JA??? sej cifro maš ane? Drugače saj bo, saj bo. Zdej bo un taprav dopust, boš fino nafilala baterije, pa boš spet stara nena :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. hvala za lepe želje. upam da si nafilam baterije, čeprav se me nekaj loteva...boli me grlo kot da požiram žiletke, v nosu me peče kot da bi kaj snifala, pa ne vem če me ne kuha tud vročina....ah ne to je mena ki me zadnje čase trka-saj veste tista ženska nerodne leta :)
    Flo vem vem kje je moja fajn psihoterapevtka doma pa cifro imam tud. če pridem iz dopusta povožena me dobiš na svoja vrata :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar