nedelja, 1. november 2015

GROZNA SEM

Za moje javljanje imam 1001 opravičilo :) In kot je bilo v prejšnji objavi v komentarjih zapisano, da je novo leto bolj pogosto kot moje objave...ja ja se strinjam Mojca :)
Ustvarjalna muza se je nekako specializirala v adaptacijo prostorov, v mojem ateljeju so se pa naselili pajki ;)
ampak čisto mičkeno pa le migam...
tole so "buče" za moja dva nečaka....
 tole je moja ameriško-francoska naveza....
 tole pa je končno moj ponos.....pralnica
 fotka je mičkeno temna, ker mi je ponagajal fleš, ampak glavno se vidi.....slika žabice...saj veste ljubljančani so žabarji in naj se na vasi vidi da je prišla žabarka ;) no v bistvu je bila tam ena luknja od zračnika pa jo je bilo treba nekako zapret in v Tediju so imeli za 3€ tele lušne slikice
tole pa so "sadike" malin za katere me je prosila moja hči, da jih bo dala babici od fanta...upam, da bodo prezimile...o tem kako sem jih pa kopala ven pa ne bom, ker štiharca in mestna punca nekako ne gresta skup ;)

No čez teden sem v Ljubljani, ker imam blizu službo za vikende pa na vasi. Hja težka je ko sem mestna punčara seli na vas hahahaha

6 komentarjev:

  1. Videti je, da si zelo migala saj imaš kaj pokazati. Pa še na večih različnih področjih.

    OdgovoriIzbriši
  2. A bejš no, spet se javljaš...si pa pridna. Saj sem ti rekla, malo je potrebno potrpeti, potem se pa uživa v novih stvareh. Boš videla, ko se ta mestna punčara ne bo več hotla vrnit v LJ...samo da se navadiš miru in štiharca bo kar naenkrat tvoja frendica....drugače ne boš nič uporabljala nove pralnice, je treba mal zašvicat in se umazat. Tale mednarodna naveza se pa tudi meni dopade...scotch lepilo je pa zakon....Takole, zdaj si pa frej do februarja, kar se objav tiče,...si se za letos takoooo nagarala:-)) čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Novih stvari imaš toliko, da bo treba malo prah obrisat v ustvarjalnici. pa tako pridejo na vrsto novoletne. Se pravi si zdaj bolj takšen nomad kot jaz :) Tudi jaz, podobno kot Mojca, mislim, da ti bo vas hitro zlezla pod kožo :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Letos si dopust zamenjala za pralnico, naslednje leto boš pa tako zaposlena s štiharco, da na dopust še pomislila ne boš :-)) Pač pride tako, da ne morejo biti vse stvari v prvi vrsti. Sice pa še vedno obvladaš ustvarjanje, saj so tvoje pomarančne buče svetovne, pralnica pa vredna vsake sekunde vloženega dela. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Projekt pralnica je uspešno dokončan. Štiharco čez zimo le postavi v kot :)), saj je kupček novih stvari tako mamljiv, da se mu boš težko uprla. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Super mandarine, me tvoje objave vedno nasmejijo, vse dobro! LP:))

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar