torek, 20. februar 2018

BARVE - MALO DRUGAČE

Če se sprašujete, če je z mano vse v redu, ker moje objave kar dežujejo, je odgovor....VSE JE OK.
Za današnjo objavo je kriva Silvi, saj me je izzvala naj pokažem, kako se da izreze pobarvati tudi s starimi akrilnimi barvami.
Leta nazaj sem si naredila nepopisno zalogo barv, saj sem barvala ulitke iz gipsa, delala slike na iverne plošče, barvala stiropor in še kaj bi se našlo
Barve so zdaj že nekaj časa samevale in prav kričale, da jih vržem v smeti, saj jih je bilo večina na pol suhih.
Ampak spet sem se spomnila, da ni treba imeti doma vseh novosti, ki jih ponuja tržišče....včasih lahko pač uporabimo tisto kar imamo doma.
Tako sem prišla na idejo, da bi te moje stare, na pol suhe barve porabila za barvanje izrezov namesto, da bi se spet brezglavo podala v nakup raznih distress blazinic, barv in vsega ostalega kar je trenutno IN za barvanje.
Seveda sem se tega lotila na trenutno aktualnih tulipanih, ki so imeli prav zanimivo pot do mene 😊.
Ampak ker sem imela narezano zalogo od moje drage prijateljice Marte, sem se lahko dela lotila takoj.....

tale šopek je pobarvan z enimi ZELOOOO STARIMI perl vodenkami, ki so bile davnega leta moderne in sem jih seveda NUJNO rabila
 sledilo je barvanje z rdečimi akrilnimi barvami, ki so mi ostale od bog ve katerega barvanja gipsa...da pa so tulpe malo bolj pisane sem jih "popackala" še s perl belo seveda akrilno barvo....
 sledil je moder šopek v kombinaciji z lila, ki se žal na sliki ne vidi....tukaj sem spet barvala s perl vodenimi barvicami....
 pa moder šopek pri katerih sem uporabila na pol suhe modre odtenke akrilnih barv....
 no tale lila šopek pa je prav poseben......za stebla in liste sem uporabila kar granitno barvo, ki je prav tako leta nazaj služila za barvanje gips ulitkov in okvirjev lesenih slik....cvetovi so pobarvani najprej z akril lila barvo, čez pa sem dala FROST EFFECT-barvo z videzom zmrzali, ampak tudi tukaj se ne vidi lepo, kako lep svetleč lesk imajo cvetovi
S to objavo sem želela opozoriti vse tiste, ki imate doma take in drugačne barve, pa ne veste kaj bi z njimi. No ampak kakšen distress ali dva pa le imejte na zalogi 😂


1 komentar:

  1. Tudi stare vodenke, ki so ostale otrokoma še iz osnove šole, se da lepo uporabiti za barvanje izrezov. :-) Lepo, da si pokazala, kako zgleda barvanje z že pozabljenimi mediji.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar