ponedeljek, 19. februar 2018

HOME MADE

Tokratna moja objava je namenjena doma narejenim pripomočkom, ki prav nič ne zaostajajo za kupljenimi......samo veliko cenejši so
Prvi je namenjem za senčenje/barvanje z blazinicami za štampiljke ali z distressi. Seveda original je malo bolj nobel in so blazinice narejene na "ježka", da jih lahko enostavno menjamo....

 ampak tudi moja doma narejena varjanta ni nič slabša, edino mogoče sem zaradi tega popila malo več šampanjca 😂

Drug tak pripomoček pa je namenjen vročemu embossiranju, saj pomaga, da vroče embossira le tisti del, ki ga želimo.....
 ampak, tudi domača varjanta je čisto ok.....potrebujemo samo malo otroškega pudra, ali smukca, ter staro odsluženo najlonko....
Res, da v tem primeru nakup ne predstavlja velikega stroška, vendar menim, da lahko veliko stvari naredimo sami, ne pa da brezglavo kupujemo vse po vrsti, na koncu pa ugotovimo, da nam določene stvari doma ležijo in jih ne uporabljamo.
Moji pripomočki so nastali še v času, ko se pri nas polovico vsega sedanjega ustvarjalnega materiala niti ni dobilo ali pa je bilo zelo drago, tako smo ustvarjalke bile prisiljene narediti tudi kaj same.

Morda kateri v pomoč, spet druge, pa se ob tem spominjamo svojih začetkov 😊

5 komentarjev:

  1. Super nasveta. Hvala :)
    Pa sem prihranila
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Ql nasvet, tole pa znam porabiti :)

    OdgovoriIzbriši
  3. nasveti in pol, hvala!!
    sem že včeraj rekla, ko sem tole zasledila pri tebi na fb, da grem v tedija po tele filc zadeve, z zamaški za šampanjec pa pri nas ne bo težav, jih zbiram, kot da bi vedela, da mi bodo enkrat prišli prav, zadnjič jih je hči v šoli rabila za nek tehnični projekt.
    in za tole z najlonko tudi vem od tebe s fb, jaz uporabljam eno odsluženo bombažno krpico za dojenčke, notri sem dala pa kar eno fino moko in tud začuda deluje, sporbam pa še to s pudrom.
    hvala ti!

    OdgovoriIzbriši
  4. Pri meni so gobice za senčenje tudi pritrjene na zamaške od šampanjca. :-) Sem kupila veliko vrečo zamaškov. Za pripravo površine pri vročem embosiranju pa uporabljam ostro moko. Izhod v sili. :-))) Tole z nogavico mi je pa čisto novo. Že brskam po omari. :-)) Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  5. Definitivno dobrodošlo za vse in hvala. Takšni triki vedno pridejo prav.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar