nedelja, 6. januar 2019

LETO 2019

Ker je bila moja zdanja objava datirana septembra 2018, je res skrajni čas, da malo pomigam tudi na blogu

Kaj naj rečem....leto 2018 je bilo za mene polno vzponov in padcev, ampak kot vedno sem iz vsega nekaj pridobila
Moje zdravstvene težave so se recimo na koncu izkazale za dobre....zakaj? Zato, ker šele, ko zboliš najprej spoznaš, kaj pomeni biti zdrav in nato, še ugotoviš, kdo je tvoj prijatelj in mu je mar za tebe...zato HVALA,  moji prijatelji

Naslednje kar me je doletelo pa je tisto, česar sem se najbolj bala, pa vendar sem najbolj srečna mama pod soncem.....vse, ki ste mame in so vaši otroci odšli v tujino veste o čem govorim
Moja mala Tinca - ok punca šteje 29 let 😂, je odšla od doma...dokončno
Dobila je službo v Švici, tako, da dobre čokolade in sira mi ne bo primanjkovalo 😋

Seveda pa kot vsako leto si za Silvestrovo napišem seznam zaobljub, ampak letos mi je zdravje tako zagodlo, da se pravzaprav lahko za nenapisan seznam, izgovarjam na nezavest v katero sem padla na novega leta dan, zaradi visoke temperature, ki se je vlekla vse do včeraj
Ampak, če bi seznam spisala ne bi bil nič drugačen kot leta poprej.....zdravo bom živela, ne bom se nervirala, šla bom v USA, Pariz in zdaj še v Zurich.....kaj od tega bo res pa še ne vem
Vsekakor pa je moje zdravje najbolj pomembno in ne bom dovolila, da bom pred njega postavljala nepomembne stvari, kot so.....kaj bodo rekli sosedje, če je moj vrt poln plevela, pa da moram nujno hodit v službo čeprav sem v njej nesrečna, pa, da ne smem oporekat staršem samo zato, ker so moji starši, čeprav vem, da nimajo prav in podobne oslarije
Sem kar sem.Tisti ki me poznajo, vedo, da za prijatelje naredim vse, tisti, ki pa me izkoristijo pa za mene ne obstajajo več.

V decembru pa sem bila tudi dobrodelna.....pridružila sem se akciji, ki jo je organiziral Zavod Pit - BODI BOŽIČEK ZA EN DAN.....ker ni vsem kužkom tako lepo kot našemu Thoru, sem zapakirala vrečko s hrano, igračko in priboljški za enega od njih, poleg tega pa še kupila eno veliko vrečo briketov in nekaj pločevink za vse ostale brezdome kužke, ki jim Zavod Pit tako ali drugače pomaga
Toplo priporočam, da si vsak prebere
https://www.zurnal24.si/vizita-za-zivali/novice/pozimi-je-najhuje-pasja-mladicka-umrla-v-snegu-321487?fbclid=IwAR3_VPF-G0raedsgZwwXis9YtDCwDB9Tv6Mj9Xmi1zU9ApcoAFUORI7vAG0

Skratka do konca meseca sem si vzela čas, da sestavim svoje zdravje, potem pa novim zmagam naproti

Tole je bila ena od mojih novoletnih voščilnic.....nožek za tega kužka sem imela doma kar nekaj let in letso sem ga prvič uporabila

 1.9. je praznovala tudi naša mami in kot se za njo spodobi je dobila malo odbito voščilnico
 In še zadnja meni najljubša....za mojo Tino

3 komentarji:

  1. Zdravo, srečno in mirno leto 2019
    lepo si ustvarjala
    vse dobro ti želim Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si ustvarjala. Vidiš, na koncu se vse poklopi, venrjemi da se bo tudi tvoje zdravje in da boš zagotovo na poti vsaj do hčerke, pa še kakšen ovinek se bo našel :9. Vse dobro v 2019 in obilico zdravja :)!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vem o čem govoriš. Čeprav boli, smo vseeno ponosni, ko naši ptički odletijo iz gnezda. :-) Vse dobro tvoji hčerki pri osvajanju sveta. Na FB sem zasledila tvoj novoletni dan. Pazi nase!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar