četrtek, 7. marec 2019

O KMETICI Z DEBELIM KROMPIRJEM

Od kar pomnim smo doma imeli vedno košček zemlje, da smo lahko imeli svojo solato, paradižnik, petršil, korenje.....
Nikoli ampak res nikoli, pa sa nismo obremenjevali z dobrimi in slabimi sosedi, ter setvenim koledarjem.
Mama je v zemljo dala takrat, ko je imela čas, ampak nikoli pa ne pred 1.majem
Tega sem se tudi sama vedno držala, ko sem leta in leta imela v Ljubljani 4 gredice.
In tudi zdaj ni nič drugače, ko imam možnost obdelovati 3x več gredic.....okoli 1.maja ko so gredice prekopane, se lotim vrtičkanja. Ker seveda plevel raste hitreje kot vse ostalo, imam gredice pokrite s črno kopreno, kar pomeni, da lahko samo sadim, ne morem pa sejat.....ampak nič za to
Med tem ko sem kar dve leti zapored veselu pulila tale "plevel" iz zemlje sem lani končno izvedela kako zelo koristen je. ...odganja namreč voluharja - no zdaj vem zakaj ga nimam 😂😂
Lani sem z veseljem nekaj tega "plevela" dala sosedu, ki je bentil in preklinjal kot stara ciganka, vsako jutro ko je prišel na vrt in videl škodo, ki jo je naredila ta živalica......upam, da bo letos imel nasmeh na obrazu, ko bo pogledal na vrt 😊

Sem pa letos prekršila vsa svoja vrtičkarsta pravila......v rastlinjak sem poflancala 9 solat.No, če ne drugo boto pa Rossite dobile malico 😜, čeprav mislim, da kakšnih večjih težav ne bo in bo solata do konca meseca že na moji mizi

Ker imam letos zelo veliko križnilistnega mlečka, bom tudi več kot varna pred voluharjem

Zdaj moram samo še počakat na pravi čas, da grem v Italijo pa sadike paradižnika 😋



2 komentarja:

  1. Danes je vrtičkanje že prava znanost. Tako kot ti, tudi midva pri tem početju še vedno prisegava na zdravo pamet. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jp zdrava pamet in vse zraste, razen če imaš invazijo polžel kakor je že par let pri nas...

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar