sobota, 18. maj 2019

MAJ 2019

Saj ne vem kje naj začnem.....čas gre kot bi ga v rit suval, bi rekla moja Beba.
Včasih se vprašam, ali čas res tako hitro beži ali samo jaz živim prehitro....kakor koli meni ni nikoli dolgčas..
Namesto, da bi se držala načrta, da bom ostala doma in bila pridna gospodinja in dobra žena, sem se odločila da grem v službo.
Že nakaj let sem govorila, da v naslednjme življenju bom v službi v lekarni ali na pošti in to samo iz tega razloga, ker ta dva delovna mesta se mi zdita da sta "cepljena proti brzini"...naj bo vrsta še tako dolga, tako v lekarni kot na pošti delajo na izi
No evo pa mi še umret ni bilo treba, da sem dobila sanjsko službo 😂

Seveda pa tudi moj vrtiček ne počiva. Nekaj sem kljub škifastemu vremenu poflancala, nekaj še bom.
Špraglji kot vsako leto norijo in letos sem sem odločila, da jih jeseni skopljem ven, gredo konkretno preštihamo in pognojimo in potem šparglje vsadim nazaj, saj že cca 10 let na tej gredici ni bilo narejeno nič

Naslednji projekt, ki sem se ga lotila je metin sirup. Meta mi je "zamorila" del vrta in letos sem ji napovedala vojno. Populila jo bom kolikor se bo dalo in kuhala sirup. No prvi litri se že pijejo in moram priznat, da v poletni vročini, ki bo letos kot kaže novembra, bo super spit mrzel metin napitek z ali brez alkohola 😎
Seveda me vmes moj dragi, razvaja z izleti v Italijo ali na mojre...no včasih, ko ima slabo vest, dobim oboje v kompletu v enem dnevu..najprej sva šla v shopping v Italijo potem pa še po perutničke v Žusterno
Končno pa se je "pobral" tudi  okrasen mak. Predlani sem ga iz vrtne gredice, kjer je bil leta, prenesla drugam. Lani ni kazal pretiranega življenja in sem se že skoraj sprijaznila, da je z njim konec. No letos pa presenečenje. Popki so vsak dan večji in komaj čakam da se pokažejo cvetovi.
Za konec pa seveda tudi moje ustvarjanje. Kar nekaj ga je bilo v tem času, ampak tale je današnji. Je bilo treba sprobat novo šablonco, tako da sem na hitro naredila nekaj makronov, ki pa seveda čakajo, da me obišče ustvarjalna muza in skupaj narediva voščilnico

Seveda pa je tukaj še moj pasji dojencel, ki pa bi si s svojimi prigodami, zaslužil čisto svojo objavo.











3 komentarji:

  1. Lepo je bilo brati kako in kaj doživljaš.
    Prijeten dan, Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Tebi se pa res dogaja na polno. Komaj čakam,d a pokažeš tega tvojega pasjega prijateljčka in makrone na voščilnici ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. He, he, vrhunska objava. Sanjska služba pa zmaga. :-)))

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar