ponedeljek, 3. maj 2021

ŠPARGLJEVA JUHA PO MOJE

 Po dolgem času spet kuham "po francosko"....take juhe sem namreč jedla v Parizu 🍲

Glavno vlogo seveda imajo šparglji 😄

Za 300g špargljev, sem vzela en paketek zelenjave za juho

Vse skupaj sem lepo narezala in to je vsa umetnost moje juhe.....včasih dodam še kakšen krompir

jušno zelenjavo narežem na manjše kose



šparglje nalomim, olesenele dele zavržem....no dobi jih naš argentinec ali pa Rossite 😂

vse skupaj dam v mojega "Lojzeta".....blender, ki mixa in kuha...začimbe dodam po okusu

moj Lojze 💕


Če pa Lojzeta nimamo pa enostavno vse skupaj skuhamo in zmiksamo v navadnem blenderju ali s paličnim mešalnikom

1 komentar:

  1. Super.Take juhice vsako leto bolj pašejo za želodčke,se mi zdi.Z leti,vsaj pri meni.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar