nedelja, 24. oktober 2021

REHABILITACIJSKI CENTER

Hja pri meni se vedno kaj dogaja.....če nisem sam svoj veterinar mojemu Thoru, imam pa kakšno bolno Rossito

Ena od Rossit je dobila golšo, za katero tudi na veterinarski fakulteti ne vejo zakaj se naredi, ena pa si je zlomila nogo 😔

In, ker so se ostale spravile najprej na eno potem še na drugo je bila edina logična rešitev, da jih dam narazen......

In tako je nastal projekt "rehabilitacijski" center, kjer obe Rossitke lepo živita v miru in me sem in tja celo razveselita z jajčkom ali dvema......

moja golšasta Rossitka, ki sicer čisto normalno je in pije.....vsake par dni ji dam z brizgo olje+česen+kurkumo proti vnetju in da se ta golša malo zmehča

domača mavčarna.....
mobilizacija noge.....

Rossitki sta dobili zimski vrt, saj je počasi postalo mraz in nisem več hotela, da sta pred rastlinjakom.....

v tem rastlinjaku mi čez dan prekopavata zemljo in čistita plevel
takole pa imata apartma v katerem preživita noč...skupaj gresta v mačji box, čeprav sem jima dala vsaki svojega, ampak je drugi delal samo gužvo....zvečer seveda namontiram na box vrata in tudi kletka se popolnoma zapre, da ne bi do njih prišla lisica


No kot vidite mojim Rossitkam ni hudega 😉 Tista z golšo celo hodi za mano, kot kuža in se ves čas pogovarja 😅

Vmes pa gostim še Mr.Ježa, ki je tudi našel dom na vrtu in tudi za njega je vedno pripravljena škatla v kateri je slama, da je na toplem, seveda pa ima tudi vedno polno posodico mačje hrane in posodico z vodo

Thor seveda nad vsem tem ni ravno navdušen, ampak se je že sprijaznil da ni edini pri hiši, je pa vsekakor "prva violina"

Tule ne vem, a se mu je Rossita smilila in jo je tolažil, ali je premišljeval, če bo za večerjo dovolj velika porcija😄



 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar