nedelja, 20. september 2009

3D kalupi

Zadnje čase sem dobila kar nekaj mailov z vprašanjem kako ulivam v 3D kalupe. Zadeva je simpel kot pasulj :)
Postopek sem sicer že pred časom objavila v "moj album", zdaj pa ga bom prenesla še sem.

Najprej si pripravimo kalup. Jaz uporabljam razne sklede in posode (odvisno od velikosti kalupa), lahko pa si pripravimo tudi kakšno večjo posodo z mivko, in kalup enostavno do roba zakopljemo vanjo.
Maso nalijem malo "čez rob".Gostota mase pa naj bo podobno kot za bisvitno testo. Kalup rahlo tresemo da ni zračnih mehurčkov.
Počakamo kakšno mituto ali dve, nato pa obe polovici stisnemo skupaj tako da stisnemo čepke, ki so na kalupih. Udvečna masa bo verjetno stekla mimo, ampak nič hudega.

Ko je ulitek dovolj suh (cca 1/2 ure) ga odpremo, vzamemo iz kalupa in odvečno maso najprej odlomimo manjše delce pa "postrgamo" z nožem.
Ko je ulitek popolnoma suh (jaz ga pozimi postim čez noč na radiatorju), manjše napake pobrusimo še z brusnim papirjem.

Ulitek še pobarvamo z akrilno barvo.

5 komentarjev:

  1. Oj Nena super step by step navodilo, pa vendar, se ne bom lotila takih podvigov, tale gips men ne diši preveč :). Če bom kdaj kaj nucala te kar pocukam za rokav :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uuuu lušten angelčke in krasna anvodila.Mhmhmh tudi meni bi v dnevno sobo pasal, ga še nimam :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. trilili trlalala jaz mam pe enga tacga doma

    OdgovoriIzbriši
  4. V glavnem, ful hvala, še pomislila nisem na to, da si ga "zame" delala, ko sem objavo videla.

    OdgovoriIzbriši
  5. pozdravljena!
    Tudi jaz sam vlivam ampak imam tudi nekaj kalupov , katere ni potrebno ločevati oz. jih sestavljati. Je pa to luštno delo, če želiš si lahko kakšno mnenje izmenjava . Evo moj mail; simon30ster@gmail.com
    Izdelujem pa tako Nabožne, kot tudi druge okrasne stvari. Lep dan in čim boljši gips.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar