ponedeljek, 7. september 2009

Nakit











Tile izdelki so bili narejeni že zeloooooo dolgo nazaj, ampak mislim, da si vseeno zaslužijo objavo. Za nakit sem uporabila svilo, perlice in pa zadnje čase vse bolj popularno fimo maso oz. polymer clay. S fimo sem se prvič srečala že kar nekaj časa nazaj....mislim da kmalu ko se je pojavil v naših trgovinah. Se pa nisem nikoli "specializirala" samo na njega, ampak sem poskusila tudi druge materiale. No zadnje čase tako in tako v moje roke ne zaide noben material :)

za tole rjavo je krivec Roba, ki me je na enem od srečanj zasvojila s perlicami, ki jih natikaš po sistemu "kar ti pride pod roke". Perlice sem nizala na žico, ki je dosegla končno dolžino nekaj čez 3m.

1 komentar:

  1. Uf za tisto prvo ti čestitam za vztrajnost pri "natikanju", zadnje so pa nekaj posebnega!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar