torek, 1. september 2009

Vse najboljše.....

.......mami!!!!
Mama je ena sama pravijo, ampak jaz imam dve....no sem imela dve. Moja starša sta se ločila ko sem bila še majhna in z njunimi novimi partnerji sem dobila še eno mamo in še enega očeta. Seveda je bilo potem tudi babic in dedkov dvakrat več za povrh sem dobila pa še dve polsestri.....hm pravzaprav eno samo - 2x pol je ena :)
Si predstavljate koliko težav je imela moja hči ko je bilo treba v 3.razredu naredit družinsko drevo? :)
Žal je moja biološka mamica leta 1991 umrla za rakom tako da mi je zdaj ostala samo še naša babi Nuša kot jo kličejo vnuki.
Tako je današnja objava namenjena njej, ker danes praznuje žblj-ti rojstni dan!!!!
S to objavo želim razbit mit o mačehah, ki naj bi bile zlobne in hudobne do svojih pastork.
Naša mami zna bit seveda tudi sitna, pa zoprna, ampak katera mama pa to ni??? In mislim da bi si jo lahko vzela za vzgled marsikatera "biološka" mama, ker mislim da ni lahko vzgajat tujega otroka, ga imeti rada kot svojega, poleg tega pa za svoje sprejet tudi vnuke, ki konec koncev niso tvoji.
V vseh teh letih niti enkrat ni rekla da nisem njena. Vedno sva bili s sestro NAŠA Nena in Nina(tako je ime moji 7 let mlajši sestri...imam pa še 9 let mlajšo sestro Dunjo, ki pa je prišla na svet moji biološki mami in očimu)
Ampak naši Nuši je to uspelo in ji še uspeva. Je moja mama, prijateljica in zaupnica......in seveda daje potuho in zagovarja moje otroke tako kot vsaka babi. No moja otroka sta že odrasla ampak še vedno se hči rada zateče s kakšno noro idejo k njej....npr. s tatujem, pirsingom. In seveda je babi prava babi in se strinja da to pa mlada punca mora imet.
Ajoj babi a si lahko prosim malo bolj pedagoška :)

Za konec ti želim vse naj naj predvsem pa veliko zdravja in energije! Rada te imam!!!
ps. no zdaj si menda že ugotovila kako se tale voščilnica prebere ;)

za vse ostale pa je tule postopek za izdelavo tele voščilnice.

1 komentar:

  1. Kakšna luštna čestitka in lep zapis. Ampak družinsko drevo je pa res zakomplicirano ha ha ha.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar