petek, 1. januar 2010

Kar boš delal na novga leta dan,.....

........to boš delal cel let in dan.
Menda tako pravi star slovenski pregovor. In jaz se nekaterih "vraž" kar lepo vsako leto držim.
Na Silvestrovo oblečem rdeče spodnje preilo, ker menda to prinaša srečo, za večerjo je vedno pujsek (čeprav načeloma svinjine pojemo bolj malo), ker menda pujsek rije naprej, perjad pa koplje nazaj. No to se mi je na prehodu 2009/2010 sfižilo, ker sem bila zaradi virusa ob slanih palčkah in coca coli.
In seveda na prvi dan v letu poskušam malo delat in malo počivat. To mi pa danes bolj ali manj uspeva :)
Pa seveda tudi te ni za zanemarit:
Splošna slovenska vraža pravi, da če nam ob novem letu prva vošči ženska, bomo vse leto nesrečni. Zato je bolj primerno da za novega leta dan prvi pride k hiši moški, kajti potem je sreča pri hiši vse leto.
Žal pa jaz nisem te sreče in mi je prva novo leto voščila mami, potem pa še prijateljica. Moram našo mamo podučit da mora na novega leta dan oči klicarit okrog :)

Tako, zdaj grem pa še malo ustvarjat in mogoče bo jutri spet kakšna objava.

4 komentarji:

  1. Srecna Nova godina!
    A na mom imas blogu mali pokloncic!

    OdgovoriIzbriši
  2. Uf, pol sem imela pa jaz srečo, k sta mi dva moška prva čestitala - al to ne velja, mora pridet na obisk?

    Naj ti rdeče spodnje perilo prinese srečo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Na, pa tud na blogu nimamo sreče-same ženske! Pa velja vseeno: veliko ritja naprej in čim manj nazaj, čeprav je včasih tud fajn zalet vzet!! Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tele vraže so pa prav zabavne. Sam ne vem točno, a se štejejo tudi voščila takoj po polnoči? Ker drugače sem tudi jaz z ženskami začela :).

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar