sreda, 6. januar 2010

Napovedala sem vojno.....

......negativnemu sevanju v mojem stanovanju!!!!
Kot sem že zadnjič pisala je v mojem stanovanju nekaj hudo narobe, ker grejo vse rože rakom žvižgat :(
Zdaj sem se odločila, da temu naredim konec in stanovanje napolnim z vsemi mogočimi rožami. Tina ima 7 kaktusov, jaz pa sem zadnjič nabavila še tole orhidejo
no tale je edina, ki je preživela selitev in se uspešno razrašča
tole pa mi je zadnjič dala očetova sestrična, gospa ki ima stanovanje kot en mini rastlinjak :)
Zdaj pa da vidimo kdo bo koga :)
Ne smem pa pozabit še na eno vijolico, ki sem jo dobila od Tininega bivšega fanta. Ta je bila verjetno tudi iz srca podarjena, ker je revež upal da imam vpliv nad Tino in ga ne bo pustila :)
In pa seveda je tu še ena rožica, ki sem jo dobila od prijateljic za RD, vzgojena pa je bila pri Hali , tako da bo kaj več o njej vedela povedat ona.

4 komentarji:

  1. Mene rože ne marajo ... no, me ne marajo več. Včasih pa sem pripravila še tanajvečjo butaro, da je cvetela ... izgubljam občutek za rože :((

    OdgovoriIzbriši
  2. enako je z mano. ampak jaz sem se med tem preselila in krivim novo stanovanje! ker če enkrat obvladaš rože tega ne pozabiš!!! tako da če se nisi preselila, potem je kaj drugega krivo za tvoje rože :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz z rožami nisem ravno na ti. Prenesem samo orhideje in kakšen mega kaktus, to pa zato, ker se do rož zelo mačekovsko obnašam. Zalijem jih tako enkrat na pol leta, ko jih ravno opazim. Pa mi vseh pet orhidej cveti, ena je imela samo en mesec premora. Mojo predrago mamo žre od zavisti, saj se ona z njimi pogovarja, pa NIČ. A ja, imam še eno prastaro zamijo, ki pozabljena stoji nekje na hodniku in tudi ta je cvetela, pa sploh ne vem, kdaj sem jo nazadnje zalila. Je šla mama takoj v cvetličarno se pritožit, kako da menji ja, njej pa ne, pa je tetka rekla, da ne more verjet, da bi zamija cvetela.
    Torej: manj se zmeniš zanje, raj te majo:) Pa vem, da bo kakšna zelenoprsta zdajle jezna;:)
    (Uf, sem se razpisala)

    OdgovoriIzbriši
  4. :))) Nena, vmes sem se selila tolikokrat, da ne znam več preštet :(( pa dva otroka sta prišla vmes in sem na rože popolnoma pozabila ... zdaj, ko sta večja in bi si lahko umislila tudi kakšno rožico, mi pa ne gre ...

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar