četrtek, 21. januar 2010

Rdeče bela...

...."škatlica"-prototip
No ja mogoče ni ravno škatlica. Bolj ovitek. Ampak, če pa malo spremenim mere je pa lahko tudi škatlica.
Joj kako kompliciram namesto da bi razložila "step by step"

najprej izberemo dva poljubna papirja, ki jih "zabigamo" (prepognemo), ter jih zlepimo skupaj po sistemu "križ"
da se bo lepše zapirala sem uporabila kar magnetni trak-idejo sem dobila pri čveku s Flo :)
po želji seveda zunanjost še okrasimo
no pa da vam bo lažje sem tule nardila še en tak "tahiter" kroj

Ker je bila škatlica narejena zelo na hitro, pograbila sem namreč prvi papir, ki mi je prišel pod roko. Tako je dimenzijsko kot barvno temu primeren. Bel je lahko mirno tako dolg kot rdeč, le da je potem en zunanji krak (7cm ali 10cm) za 1 cm daljši.
No zdaj grem pa pregledat če imam kakšen bolj uporaben papir, da naredim še kakšno za prodajo :)

7 komentarjev:

  1. Hitre škatlice so vedno dobrodošle :)....to, da pa da dobre ideje padejo med čvekom, je pa sploh fajn:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ideja, super izrada...Hvala za kroj!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo mi se zaista dopada, kao i puno drugih stvari na blogu, ali imam problem, slabo razumem slovenacki:(
    Da li bi mogla da postavis translater, please!
    Hvala puno za posete mom blogu!
    Kiss!

    OdgovoriIzbriši
  4. Uuu luštna škatlica. Hvala za načrt!

    OdgovoriIzbriši
  5. ja ja magnetki so zakon. Samo da si ti tole nardila na izi, jaz sem bolj zakomplicirala, samo so magneti rešil situacijo (še dobro da mi včasih mozak dela)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar