sobota, 16. oktober 2010

Abraham

Moja zelo draga prijateljica Branka letos praznuje 50.let in v ta namen sem del "organizacije" prevzela jaz. Naredila sem ji darilca za povabljene, ki pa so bila istočasno tudi sedežni red.


začelo se je z rezanjem škatlic.....
pa nato lepljenje (tu sem prelinjala, ker nobeno lepilo ni bilo ok)....

pa obvezna dekoracija kot se za abrahama spodobi....

pa lepljenje rožic in listkov....

no tole torto sem že pred časom kazala :)....

tule je razlaga vilinskih simbolov (sreča in zdravje).....

takole je moja Tinča na kamenčke z glitterjem narisala vilinčke.....

ker so bila vabila za povabljence v stilu korzetov je tudi branka dobila voščilnico na to temo.... v nje pa zelo preprosto voščilo - 50 in podpis naju s Tinčo

tole je bila miza slavljenke....


pa mize gostov.....

takole so zgledale priprave...v ozadju Malibu

do zgodnjih jutranjih ur so nekateri plesali drugi smo pa peli skupaj z Malibu-jevci. Z Joli sva bili menda tako dobri, da lahko prideva na njihov naslednji nastop kot back vokalistke. Marjan te drživa za besedo!!!!!


Draga moja Branka! Iz srca ti želim vse naj naj in vsaj še polovico toliko let :)
Tale je pa za naju z Joli :)
No tale je pa za mene ;)


2 komentarja:

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar