četrtek, 2. december 2010

Nagrada

Tole nagrado so mi podelile Hali, Simona in Unikat
Punce HVALA!!!
Bom pa izoplnila le dve od treh zahtev te nagrade.Zakaj? Zato ker je sigurno več kot 15 blogov, ki si to nagrado zaslužijo tako, da jo v mislih podarjam vsem blogom, ki jih spremljam :)

aha še 7 stvari o meni....težka bo ;)

1.rada imam morje in sonce
2.najraje na svetu imam mojo kitajčico, ki sliši na ime Tina in upam, da sem ji dobra mama
3.vesela sem da imam okoli sebe ljudi, ki jih imam rada in, ki mi v težkih trenutkih ponudijo svojo
ramo
4.rada ustvarjam, ker me to sprošča
5.nikoli ne pozabim......(tu vas prepuščam domišljiji)
6.rada kuham, ampak zadnje čase mi manjkajo "grajski pokuševalci" :)
7.nekoč, ko bom velika bom imela hišico ob vodi ;)

Evo pa sem napisala nekaj stvari o sebi

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar