petek, 31. december 2010

Special edition

Pa naj bo zadnja objava v letošnjem letu nekaj posebnega....

Tale nožek me je že nakej časa mikal in ker je december čas, ko si privoščimo malo več, sem si tudi jaz "podarila" tale nožek :)
Seveda sem mislila, da bo zadeve enostavna tako kot pri moji prejšnji škatlici, ampak sem se pošteno zmotila. Skoraj cel teden je trajalo, da sem spilila rezanje in sestavljanje. Najprej je bil problem papir, ker mi določene debeline nožek ni "zabigal" gub, potem je bilo treba srednji del torte lepo zlepit skupaj, saj je sestavljen iz treh delov. Na koncu so sledile še finese....torta mora biti lepo okrogla, mora imeti lep spodnji rob in seveda tudi zgornjega. No, da o okrasitvi ne govorim....

tole je primer, kako naj torta NE zgleda
takole je že malo boljše, ampak manjkajo dodatki - saj veste pri vseh barvah dodatkov, ravno tiste ni, ki jo rabiš
no tale mi je pa že skoraj všeč...čokoladna z smetano :)
pa še ena gasilska
Škatlica je precej večja od moje prejšnje, ampak ni pa primerna za masovno proizvodnjo, ker je z eno škatlico absolutno preveč dela.....
Tako zdaj pa lahko za letos pospravim ustvarjali material....
Vsem, ki tako ali drugače spremljate moj blog se za oglede in komentarje lepo zahvaljujem in vam želim
SREČNO IN ZDRAVO 2011

6 komentarjev:

  1. Srečno tudi tebi in tvojim najbližjim.

    OdgovoriIzbriši
  2. No tista tazadnja je prav krasna - če ne veš kam z njo... :))

    Srečno tudi tebi!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite so!
    Srečno in vse dobro tudi tebi ter veliko ustvarjalnega navdiha za 365 dni :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. smetanasta je za pojest. In kar loti se projekta maš cajt ceu let :-))))pa še dobro ti gre

    OdgovoriIzbriši
  5. mmm :) čokoladna s smetano :)


    Želim ti srčno, iskrivo, igrivo in nagajivo 2011 :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar