ponedeljek, 20. december 2010

Tinin tatoo

Želja je bila prevelika in tatoo je padel že danes. Ker je bila pridna in celo leto delala preko ŠS je "založila" zaslužek. Nekaj bo še zaslužila, nekaj je dobila za rojstni dan, nekaj bo pa primaknil še Božiček.
Jaz sem bila sicer proti, ampak želje je gorela že nekaj let, tako da sem se na koncu pač sprijaznila s tem da bo moja Tinčka tetovirana. V vsakem primeru bi si ga dala pa je bolje, da jaz vem in imam malo pod kontrolo kaj se dogaja.
Za začetek je bilo treba v lekarno po kremo in milo.
Tatoo ima ne stegnu, da ne bo kdo mislil,da je na roki :)
takole zgleda dobro uro po tem ko je prišla iz salona.....skoraj nič rdeče in zatečeno
tule sem poskusila še s flešom.....
detajl s flešom
pa še brez.....
tole pa je slika iz neta po katerem je Tina dala nardit svojega





1 komentar:

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar