sreda, 11. maj 2011

Prometejeve delavnice 11.5.2011

Včeraj sem vodila delavnice, ki jih je organiziral Prometej Svet idej.
Tema je bila Sizzix in izdelovanje voščilnic, sožalnic, zahval, pohval....
8 znanja željnih deklet je 3 ure pod mojim vodstvom pridno poslušalo in se učilo, kaj vse ta "igračka" zmore :)
Na žalost je zatajil moj fotkič, ker sem pozabila s seboj vzeti rezervne baterije, tako, da so žal nastale samo tele slikice :(
Tule se je ena od deklet znašla in senčila s prahom ošiljene barvice....
Tale voščilnica je bila nekaj posebnega....za rožice smo uporabile tale nožek........
......najprej odprta......

...in zaprta....za izsek pa lahko uporabite tale nožek

Tale barvna kombinacija je meni zelo lepa, lastnica te voščilnice pa upam da je danes že odpakirala svojega Sizzixa, ki ji ga je prinesel BOŽIČEK!! ;)

Rezali pa smo še Hello Kitty, metuljčke, rožice, ograjice.......
Upam, da kmalu nadaljujemo z našim ustvarjanjem, saj so bila dekleta kot "spužve", ki so srkale vase vsako mojo besedo.

Žal so 3 urice prehitro minile in tako je ostalo še kar nekaj odprtih idej kaj vse se lahko dela s to napravico, ki je vredna vsakega centa ;)

2 komentarja:

  1. Divno, Neno, lepo je raditi u društvu, a sve što ste uradili je baš slatko!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super zgledajo. A si stroga učiteljica?

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar