petek, 14. februar 2014

Don in Darč - Darč in Don

Uf tale je bila težka......najprej sem imela čisto malo časa, saj mi je moj "dragi" zadnji trenutek povedal, da rabi dve voščilnici za fanta, ki delata pri njem.
Ampak s pomočjo mojih dragih prijateljic mi je uspelo.
Fanta sta dvojčka zato dve enaki voščilnici....in pomen voščilnice??? Ja barvanje cest, če kdo še ni pogruntal ;) A ja pa 30 let sta danes stara :)
Don in Darč namreč "rišeta" črte po cestah, tako, da, če kdaj vidite na cesti fante z barvami, sta morda med njimi ravno ta dva  :)

Na srečo sem doma imela nožek cesto, vedro je iz enega nožka "peščeni grad", prav tako čopič le, da je bil ta čopič pred stilsko preobrazbo lopatka za mivko :)
Stožce sem našla na netu prav tako prometni znak 30. Zelena podloga pa je kar žametna samolepilna folija.

Mislim  da mi je glede na čas, tematiko in vse ostalo kar dobro uspelo......en VELIK HVALA pa tudi mojim puncam Flo, Hali, Poldi in Damjani, saj brez njih ne bi šlo.

8 komentarjev:

  1. Super ti je uspelo vse združiti na voščilnico ;) Don in Darč bosta zelo vesela ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasni voščilnici za prvih 30
    in zelo osebni, ker se dotikata njunega poklica
    lp Tamara
    pa lepo valentinovo tebi in tvojemu dragemu

    OdgovoriIzbriši
  3. Super projekt ti je uspel! Voščilnici sta mi zelo všeč. Mislim, da bom od danes naprej v vseh fantih, ki barvajo ceste, iskala Darča in Dona :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ti je tole uspelo. D&D bosta zagotovo vesela.

    OdgovoriIzbriši
  5. Me je naslov spomnil na Nodija, a ni tam en nagajivi Don? Kaj če bi tale dva junaka narisla črte malo krive? Bog ne daj. Voščilnici pa sta prav frajerski.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super ti je uspelo tematiko prenest na papir.

    OdgovoriIzbriši
  7. he he he prav super sta izpadli :-)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar